Gepost door: willem42195 | 1 september 2009

Uurloop Liekerk Jogging

Regelmatige lezers van deze blog hadden dit zonder twijfel zien aankomen: ik heb drie weken loopverbod gekregen van de dokter vanwege een ontsteking op mijn achillespees. Het geheel is goed ingetaped, ik moet hiel cups dragen en verder krijg ik ook 3 inspuitingen met Traumeel. Gelukkig heb ik een goede (en lieftallige🙂 kinesiste. Het minder goede nieuws is dat ik de marathon van Eindhoven nu wel op mijn buik mag schrijven…

Vrijdag was het de jaarlijkse uurloop van Liekerk Jogging. Omdat ik niet mee kon doen, heb ik foto’s gemaakt die je hier kan bekijken (de reportage is nog niet klaar – ik voeg de komende dagen nog foto’s toe!). Josse en Dirk haalden beide 39 rondes (van 400m), gevolgd door Luc (Van Impe) – chapeau!


Start van de uurloop

Zondag heb ik foto’s gemaakt van het streetfloorball tornooi die je hier kan bekijken.


Jorn in volle actie


Geef een reactie

Categorieën

