Gepost door: willem42195 | 27 september 2009

Jogging Ternat

Vrijdag ben ik terug op controle geweest bij de dokter voor mijn achillespeesblessure. We waren het erover eens dat er de laatste twee weken niet echt iets is veranderd. Volgens de dokter is de ontsteking volledig genezen en mag ik dus terug (rustig) begin sporten (yes!). Ik zit wel nog altijd met een knobbel die pijnlijk is als je erop drukt. Dit kan zowel kalkafzetting als littekenweefsel zijn en daarom laat ik maandag een echografie doen. Daarna zullen we hopelijk meer weten.

Gisteren was het provinciaal kampioenschap Halve Marathon in Ternat. Vorig jaar heb ik hier mijn eerste halve marathon wedstrijd gelopen (1uur32) en het plan was om dit jaar een gooi naar mijn PR te doen in voorbereiding op de marathon van Eindhoven. Maar na 6 weken zonder training zijn die plannen opgeborgen tot volgend jaar.

Emilie en Neil hebben wel meegelopen. Op de 550m zijn ze respectievelijk knap 4e en 9e geworden op 23 deelnemers. Emilie heeft daarna ook nog eens de 1600m gelopen (chapeau!) tussen lopers die een paar ouder waren en is als 2e van 3 meisjes gefinished, met slechts een kleine achterstand op het eerste meisje. En dat zonder trainen…

Ook de club was goed vertegenwoordigd met een aantal knappe uitslagen als resultaat.




Geef een reactie

Categorieën

