Gepost door: willem42195 | 17 oktober 2009

Back in business?

Zowel de dokter als ik vonden de radioloog nogal optimistisch: een scheur(tje) van 12 mm kan je moeilijk minimaal noemen. Daarom hebben we besloten mijn achillespees te immobiliseren door middel van een plaaster. Oorspronkelijk was 1 week vooropgesteld. De dokter vond de verbetering na die periode echter zo spectaculair dat hij van mening was dat ik nu maar even moest doorbijten. Daarom werd een nieuwe plaaster aangebracht, dit keer voor 3 dagen. Uiteindelijk heb ik alles samen iets meer dan 11 dagen met krukken rondgepikkeld. Sinds zondagochtend ben ik eindelijk ‘verlost’.

Toch zit ik nog steeds met een zwelling die soms drukgevoelig is. Daarom heb ik ter controle opnieuw een echografie laten doen. Volgens de radioloog is het letsel morfologisch hersteld, maar nog niet functioneel. Ik kreeg de raad nog even te wachten met lopen. Fietsen mag wel. Iets wat ik straks in de praktijk ga zetten.


Geef een reactie

Categorieën

