Gepost door: willem42195 | 8 november 2009

Inline skating

Proficiat aan Josse en Erwin met hun prachtige prestatie in Battice! Hopelijk ben ik er volgend jaar ook bij.

Zelf was ik van plan om dit weekend voor de eerste maal na mijn blessure ook nog eens te gaan lopen. Ik had zaterdag een paar rondjes op de finse piste in Ninove op het oog, maar door een druk programma is dat er niet van gekomen.

Zaterdagavond zijn Emilie en Jorn de trotse eigenaars van inline skates geworden en ze zaten natuurlijk te popelen om die uit te proberen. Reden genoeg om mijn skates vanonder het stof te halen. Hoewel die dingen 10 jaar niet meer gebruikt zijn, zagen ze er nog goed (en cool :-) uit en ze reden ook nog prima. Wat ik wel niet goed begrijp is dat de rechterschoen iets te klein aanvoelt. Zou mijn voet gegroeid zijn?

Het was een leuke en een goede training, zonder mijn achillespees te belasten. Waarschijnlijk ga ik dit de komende weken nog een paar keer doen om wat conditie op te bouwen.

Als alles goed gaat doe ik zondag ook mee aan de Wolfkens VTT.


Geef een reactie

Categorieën

