Gepost door: willem42195 | 15 november 2009

De Wolfkens

Gisteren hebben onze floorball kadetten nipt hun wedstrijd verloren.  Na de eerste time stond het 1-0 voor Strijtem, na de tweede time stonden ze 2-1 voor, maar in de derde time ging het fout. Uiteindelijk verloren ze met 2-3. Topscorer Niels was al de hele week ziekjes en heeft kansen laten liggen die hij anders nooit zou missen. Hij heeft uiteindelijk geen enkele keer kunnen scoren. Coach Stijn is ook al een tijdje ziek en mogelijk speelde ook dat een rol.

In elk geval een dikke proficiat aan Jorn voor zijn eerste competitie goal! We rekenen op meer🙂 Onderstaande groepsfoto is gemaakt met mijn GSM.

Vandaag zou ik samen met Jorn de kidstour van De Wolfkens rijden, maar Jorn had ‘leukere’ dingen te doen en gaf er de voorkeur aan lekker binnen te blijven. Ik besloot de kidstour (18 km) links te laten liggen en voor de tour van 26 km te gaan. Als beginner ben ik best tevreden met mijn prestatie: nergens ben ik in moeilijkheden gekomen door slecht schakelen en ondanks heel veel modder heb ik geen enkele voet aan de grond moeten zetten. Er is wel nog veel ruimte voor verbetering op een ander vlak: vooral mijn quadriceps moeten dringend meer getraind worden en ook het zelfvertrouwen moet nog serieus groeien! Uiteindelijk ben ik aangekomen met een gemiddelde snelheid van 15.3 km/u en een gemiddelde hartslag van 145 bpm.

De rest van de dag heb ik lopen nagenieten van dat fantastische gevoel in de benen na een deugddoende training dat ik zo lang heb moeten missen.


Geef een reactie

Categorieën

