Gepost door: willem42195 | 19 november 2009

Eerste voorzichtige pasjes

Dinsdag ben ik voor het eerst sinds half augustus nog eens gaan lopen. Voorlopig doe ik het nog rustig aan: in totaal heb ik 1 km gestapt en 3 km gelopen (in iets minder dan 19 minuten) op de finse piste in Ninove. Het voelde goed aan en conditioneel had ik geen problemen. Gisteren heb ik een paar kilometer goed doorgefietst en vandaag heb ik hier en daar toch wel wat last, maar op een ‘opbouwende’ manier (no pain no gain🙂 en dus maak ik me dan ook geen zorgen!

Zaterdag heeft Jorn geen floorball training en dus gaan we met ons tweetjes nog eens mountainbiken.


Geef een reactie

Categorieën

