Gepost door: willem42195 | 22 november 2009

Mooi weer vandaag

Vrijdag ben ik nog eens 3 km gaan lopen. Dat brengt het weektotaal op 6 km. Een voorzichtig begin, maar ik ben heel tevreden met mijn progressie.

Zaterdag was er eerst floorball matchdag voor U15 in Belleheide. Strijtem heeft zijn match met 9-2 gewonnen. Hoewel het bijzonder snel ging en de lichtomstandigheden alles behalve ideaal waren, ben ik er toch in geslaagd een paar toonbare foto’s te maken (op 1600 ISO en dus met veel ruis!).





Daarna ben ik met Jorn gaan mountainbiken. We hebben de rit van De Wolfkens nog eens overgedaan bij een prachtig lenteweertje. Het was een groot verschil met vorige week nu de ondergrond er een stuk beter bijlag en we hebben er dan ook echt van genoten.

Vandaag heb ik met Ina een fietstochtje gemaakt. We hadden een mooi traject uitgestippeld in de buurt van Neigem bos, maar omdat er zoveel wind was zijn we wat sneller naar huis teruggekeerd. Net op tijd want iets later volgde een ware wolkbreuk!

Voor komende week staan 2 loopsessies van 4 km gepland en een MTB tocht in het weekend.


Geef een reactie

Categorieën

