Gepost door: willem42195 | 25 november 2009

BMX

Vandaag ben ik voor het eerst terug gaan trainen met LJT. In het kader van mijn rustige opbouw had ik me voorgenomen om maar 4 km te lopen en dus heb ik enkel de opwarming meegedaan. Het tempo (5min56) lag een tikkeltje hoger dan de 2 trainingen die ik eerder individueel had gedaan. Ook meen ik achteraf te voelen dat we op asfalt hebben gelopen in plaats van op de finse piste.

Verder ben ik erachter gekomen dat er nog werk is aan mijn fietscontrole. Knap gemaakt en in HD zeker de moeite van het bekijken waard!


Geef een reactie

Categorieën

