Gepost door: willem42195 | 29 november 2009

Verslag Weekend

Gisteren heb ik een dik uur in de modder geploeterd met de MTB (blauwe route + een stuk van de groene).

Vandaag stond er bij LJT een duurloop van 20km op het programma: van Liedekerke bos naar de finse piste in Ninove en terug. Mijn programma was een stuk bescheidener: 4km op diezelfde finse piste. Ik had er naar gemikt om samen met de clubgenoten op de piste te zijn en dat is uitstekend gelukt: net op het ogenblik dat een kopgroep met de snelste lopers aankwam, was ik ook daar. En even later, halfweg mijn eerste ronde, kruiste ik de ganse groep.

De opbouw verloopt tot nu toe prima. Voor volgende week staat 2x 5km lopen ingepland en uiteraard een MTB tocht.


Geef een reactie

Categorieën

