Gepost door: willem42195 | 13 december 2009

Eye Candy

Woensdag en vrijdag 5km gelopen en morgen nog eens. Als de opbouw zo verder gaat moet ik volgend jaar op de eerste training terug kunnen aansluiten bij LJT.

Zaterdag 20 km in de modder geploeterd en voor het eerst echt in de problemen gekomen: voor ik het wist stond ik met een been tot aan mijn enkels in het koude water. Al bij al viel dat nog mee: het had veel erger gekund want de plas (?) was zo groot dat het net zo goed een zwempartij had kunnen worden. En dat bij zo’n 3 graden op 10 km van huis…

Vandaag hebben we Neil zijn verjaardag gevierd. Misschien dat ik later nog wat foto’s online zet.

Om het week-end in schoonheid af te sluiten hier nog wat eye candy.

In de categorie “Don’t try this at home”: Danny Mac

In de categorie “I would love to try if I only had the money”: Top Gear


Geef een reactie

Categorieën

