Gepost door: willem42195 | 3 januari 2010

Lopen in de verse sneeuw

Wat is er mooier en meer symbolisch om een nieuw loop/club-jaar te starten dan met een ochtendlijke duurloop op onaangeroerde sneeuw door een prachtig winterlandschap? Ofschoon de eerste training pas gepland staat op 6 januari, stonden we vanmorgen toch met 5 aan de ingang van Liedekerke bos. Onderweg voegden ook Bart (met hond) en Kristof zich bij ons. Zo heb ik een paar dagen vroeger dan voorzien mijn eerste 10 km sinds lang gelopen (11 km 320 om exact te zijn). In bijlage het traject dat we hebben gelopen.

Voor mij was het reeds de tweede training dit jaar. Nadat het eten voldoende was gezakt, ben ik op nieuwjaarsdag zelf al wat gaan loslopen. Kwestie van het jaar goed te beginnen. Tot twee maal toe ben ik Hendrik en Roos tegen gekomen die op wandel waren met de hond.

Zaterdag was er een extra training van de floorball bij de recreanten. Normaal gaat de training door op vrijdag avond en lag die voor 2 weken stil. Maar voor sommigen was dat blijkbaar te lang… Ik kreeg de kans om mee te doen en zoiets laat ik me natuurlijk geen twee keer zeggen. Na de conditie en techniek training hebben we nog een half uurtje match gespeeld. Vier tegen vier en met vaste keeper (daarmee bedoel ik zonder keeper maar met obstakels in de goal om het scoren te bemoeilijken). Ik was het blijkbaar nog niet verleerd, kon twee keer scoren en uiteindelijk wonnen we met 4-0. Na afloop stelde Ina voor dat ik ook terug lid zou worden en dat ondanks de vele tijd die ik reeds besteed aan lopen en fietsen. Waar vind je nog zo’n vrouwtje?

Mijn beste wensen voor een geslaagd en sportief 2010!


Responses

  1. Wellcome back!Ik wens je alvast een blessureloos 2010! En hopelijk zien we je binnen enkele maanden ook terug op de langere afstand.


Geef een reactie

Categorieën

