Gepost door: willem42195 | 24 januari 2010

Strijtem kampioen?

Het belangrijkste nieuws van dit weekend komt van onze floorball kadetten. Deze middag vertrok ik met een lege/hongerige maag en lood in de schoenen naar Denderhoutem. Ik had echt geen zin in de match tegen The Mighty Devils uit Aalst want ik vreesde een stevige pandoering. Maar dat was buiten ons superteam gerekend!

De wedstrijd was een ware thriller: de eerste goal viel al in de eerste minuten na een bliksemstart en aan het einde van de eerste periode stond het 3-0 voor Strijtem. Tijdens de 2e periode was de wedstrijd wat meer in balans en de score liep op tot 4-1. Zoals we al in enkele vorige matchen hebben gezien was de 3e periode er net iets teveel aan voor onze kadetten. In geen tijd was het 4-4 en ik was ondertussen klaar om mijn pet op te eten. Hoewel de tegenstander effectief wel iets beter was gaan spelen, was de ommezwaai toch vooral het gevolg van ons eigen nerveuze en ongeorganiseerde spel. Gelukkig volgden nog een paar klasseflitsen en de partij werd uiteindelijk beslecht in het voordeel van Strijtem met 6-4. Way to go boys!


Door het drukgevulde weekend ben ik zelf niet aan fietsen toegekomen. Woensdag was er intervaltraining in de Dommelingen, vrijdag avond floorball training en zondag een duurloop langs de Kapellekes.

Zaterdag hebben we een toeristische wandeling gemaakt door Brussel met peter Dieter.


Geef een reactie

Categorieën

