Gepost door: willem42195 | 7 februari 2010

Les Hivernales du Racing

Deze ochtend was het om 8u45 verzamelen geblazen aan het station van Liedekerke voor de jogging in Bosvoorde. 2 dames hadden reeds afgebeld, de 2 overblijvende dames daagden pas op om 9u15🙂, lang nadat de ‘bus’ was vertrokken. Toch zijn ze nog net op tijd ter plaatse geraakt en ze heb nog goed gelopen ook.

Na een intensieve floorball training op vrijdag en een zware baggeren-door-de-modder-tocht met de MTB op zaterdag was het voor mij zaak van vooral niet te zot doen. Ik heb het dan ook bij een stevige training gehouden in het gezelschap van Omer en Alan. Met uitzondering van een paar venijnige klimmetjes is mijn hartslag niet boven zone drie gekomen. We hebben de 9,6 km afgelegd in 46min23 (12,4 km/u gemiddeld).

Het was mijn eerste deelname in Bosvoorde en Bart had me vooraf gezegd dat het een van de mooiste joggings van het land was. Hij heeft niet overdreven: het was genieten van het moment dat we het Zoniënwoud indoken tot aan de finish. Ergens had ik spijt dat ik nog niet (terug) aan de 20 km toe was. Volgend jaar hoop ik zeker dat parkoers te kunnen verkennen!

De organisatie was zeer verzorgd. Mindere puntjes waren het gebrek aan parking in de omgeving (ondanks een grote half-lege parking vlak aan de inschrijvingen die slechts voor enkelingen toegankelijk bleek), de chaotische tijdsopname aan de finish waar nogal wat fout liep en de overbevolkte kleedkamers/douches.

Josse heeft naar goede gewoonte een schitterende tijd neergezet (1:16:55) en ook Bart heeft me aangenaam verrast (1:28:05). Schitterende prestatie jongens! De volledige uitslag staat hier.

Naast al dat sportgeweld was er dit weekend ook nog familierestaurant bij Jorn op school en een beestig leuk optreden van Neil!




Responses

  1. […] vorige edities liep er wel een en ander mis (zie 2010 en 2011). We waren dan ook benieuwd hoe het dit jaar zou uitpakken met de toch wel extreme […]


Geef een reactie

Categorieën

