Gepost door: willem42195 | 21 februari 2010

Peter Panda

In een continu streven naar vernieuwing had ons fantastisch bestuur een nieuwe trainingslocatie op de kalender gezet: woensdag zouden we voor het eerst interval training doen op Laan I. Bij aankomst bleek de ondergrond nogal tegen te vallen en bovendien was de omloop aan de korte kant. Bijgevolg hebben we ons actieterrein ad-hoc wat verlegd en zo passeerden we aan de deur van Eugene. Ik had nog nooit van de brave man gehoord en dus heb ik hem eenmaal terug thuis gegoogled. Zo vernam ik dat Eugene de beste chauffeur is van Liedekerke en dat hij niet alleen een ster is op YouTube: Eugene heeft zelfs Top Gear gehaald. Respect! Vandaag leerde ik ook nog dat zijn bijnaam Peter Panda is

 

Vandaag stond er een duurloop+ op het programma.  We zijn met een grote groep gestart, maar even over halfweg was het gezelschap al serieus uitgedund. Uiteindelijk zijn we met minder dan een derde tot het einde doorgegaan. De laatste kilometers hebben Luc en Johnny er nog een stevige snok aan gegeven, zoals blijkt uit onderstaand schema. Ik heb mijn doelstellingen voor deze week ruimschoots en zonder problemen gehaald, dus mijn deelname aan de Maasmarathon is nog steeds realistisch.

Als uitsmijter nog een floorball filmpje. Een absolute aanrader voor wie nog nooit een wedstrijd heeft gezien!


Geef een reactie

Categorieën

