Gepost door: willem42195 | 4 april 2010

Week 1: completed

Wat een ongelofelijke krachttoer van Fabian! Chapeau (dit woord lijkt me wel op zijn plaats voor de ronde van Vlaanderen ;-}!

Mijn eerste week van de marathonvoorbereiding zit er op. Na de gemiste training van woensdag, moest ook vrijdag (10 min Z1 + 8 km aan MT) eraan geloven: ik ben niet verder geraakt dan taxi chauffeur spelen (pianoles Jorn, floorball Emilie, notenleer Jorn) en babysitten… Gelet op het zware programma van de volgende dagen (20 km op zondag en Molenjogging op maandag), wou ik dat zaterdag goed maken met een rustige duurlop van +/- 10 km. Na 3,5 km kwam ik Bart en zijn hond tegen en we besloten samen verder te lopen. Resultaat: allebei veel te lang en te hard gelopen waarvoor we mekaar verantwoordelijk achten :-)). Of lag het aan de hond?

Zondag kregen we van de club na afloop van de training een zakje met paaseitjes en daar was ik zeer blij mee. Ik moest namelijk nog 4 km (stijgen en dalen) terug naar huis en kon best wat suikers gebruiken.

Hopelijk ben ik tegen morgen voldoende gerecupereerd om aan week 2 van mijn programma te beginnen. De Roosdaalse jogging compenseert enigzins voor de groepsloop op woensdag waar ik terug niet bij zal kunnen zijn.

Ondertussen begin ik alvast te dromen over mijn volgende uitdaging na Visé. Dit lijkt me wel wat (er zijn in totaal 11 filmpjes):

 

Die gast kan nogal een stukje lopen!


Geef een reactie

Categorieën

