Gepost door: willem42195 | 5 april 2010

Jogging Roosdaal (Molenjogging), 5 April 2010

Vandaag geen Willem42195 aan de start in Roosdaal. Of toch wel, maar dan in jeansbroek en met het fototoestel in de aanslag. How come?

Het is donderdag begonnen met wat last aan de buitenkant van mijn rechteronderbeen. Na consultatie van mijn lieftallige kinesiste was de conclusie: hoogstwaarschijnlijk banale spierpijn (stijve spieren) mogelijk te wijten aan mijn nieuwe schoenen. Niks om van wakker te liggen dus. Tijdens de training op zaterdag heb ik er nauwelijks last van gehad, maar in de loop van zondag verslechterde de situatie en uiteindelijk had ik moeite om zonder pijn te stappen. Na een nachtje rust was er niet echt sprake van verbetering en lopen was bijgevolg niet alleen onverstandig maar gewoonweg onmogelijk.

Stilaan zou ik gaan geloven dat er toch iets van een Iron Man in mij schuilt: zoals alles de laatste tijd aan het roesten gaat😦

Jorn, Emilie en Neil waren wel paraat. Emilie werd vorig jaar tweede en Jorn derde. Beiden waren vastbesloten om dit jaar terug in de prijzen te vallen. En Neil, die was ervan overtuigd dat hij voor zijn zus zou eindigen. Zoals altijd vlogen de kinderen er van bij de start stevig in. Jorn werd zeer knap tweede en Neil kwam inderdaad voor Emilie binnen. Zij werden respectievelijk 12e en 21e.

Een mooi verslag van de 12 km vind je op de blog van Josse.

De foto’s kan je bekijken op Picasa en op EditiePajot.

De uitslagen vind je hier.

 


Responses

  1. Prachtige foto\’s!

  2. Er staat ook een foto van Jorn op editiepajot http://www.editiepajot.be/regios/8/articles/11763


Geef een reactie

Categorieën

