Gepost door: willem42195 | 9 mei 2010

Snipperweek

Het was een rustige week: dinsdag en donderdag telkens 7,5 km gelopen en woensdag 20 km gefietst.

Deze morgen ben ik samen met Bart een kwartier vroeger gestart bij wijze van opwarming. Ons rondje zat er net op toen de rest van de groep zich in beweging zette. Na de training hebben we samen nog een kleine 20 minuten uitgelopen, goed voor een totaal van iets meer dan 16,5 km. En hoewel ik me nog altijd niet 100% voel, ben ik nu toch al een paar trainingen gespaard gebleven van grote ongemakken. Let’s keep it that way!

Vandaag was het ook moederdag. Onbaatzuchtig zoals ik ben had ik ook voor mijn lieve vrouwtje een kadootje klaar: fietskaarten van het Pajottenland. Zo kon het natuurlijk niet anders dan dat we die deze middag eens moesten uit proberen. Terwijl de kinderen met de KLJ in het zwembad doken, smeerden wij onze benen in en klikten we onze pedalen vast: zo staat er alweer 21 km meer op de teller.

De vooruitzichten voor volgende week zijn aanlokkelijk: donderdag wordt er gewerkt aan het Bourgondische gedeelte (geen Denderjogging voor mij maar wel familiefeest) en zondag volgt dan het Running gedeelte. Normaal neem ik dan voor de 3e maal op rij deel aan “Dwars door Ninove”. Samen met Erwin, Bart en Josse gaan we voor de maximum afstand van 15 km.


Responses

  1. Die Johnny maakt verdomd goeie foto\’s… Om jaloers op te zijn.Hoe zit het met jullie voorbereiding voor Brussel? Op \’t eerste gezicht vorderen jullie goed… Een rustige aanpak zal in Brussel waarschijnlijk voor iedereen nodig zijn: ik vrees dat we een warme zondag zullen beleven; die frisse temperaturen kunnen niet blijven aanhouden…

  2. Niet jaloers zijn. Gewoon 1000 EUR (of meer!) sparen voor een 200 mm zoom f/2.8 en je kan ook beginnen :-)Ik mag zeker niet klagen over mijn herstel. Bart heeft het soms nog kwaad. Het zou fijn zijn als we in Brussel terug samen kunnen lopen maar met die 3 waves zal dat niet zo eenvoudig zijn. En ik heb geen zin om een uur te moeten wachten of onderweg te moeten stoppen omwille van de massa…


Geef een reactie

Categorieën

