Gepost door: willem42195 | 7 juni 2010

‘t Hol op Wambeek, 05 juni 2010

Bij het uittrekken van mijn kousen na de 20 km in Brussel, voelde ik iets raar aan mijn linker achillespees. Dinsdag ben ik 5 km gaan lopen en al snel besefte ik dat het weer mis was. De rest van de week heb ik niet meer gelopen. Op woensdag heb ik wel een stevige MTB tocht gedaan.

Zaterdag heb ik toch deel genomen aan ‘t Hol op (mijn 3e deelname op rij). Het originele plan was om de 4 km mee te doen als opwarming en dan de 10 km als ‘wedstrijd’ te lopen. Maar dat was nu geen optie meer en gezien het bijzonder warme weer was dat al bij al zo slecht nog niet. Samen met Luc en Anne Marie heb ik de afstand in een gemiddeld tempo (iets meer dan 12 km per uur) afgelegd. Bij het bergop lopen voelde ik mijn achillespees wel protesteren. Luc heeft nadien ook nog de 10 km gelopen. Respect!

Vanavond ben ik naar Renno gegaan. Het is dat ik die vitamine B prikjes niet zelf kan geven want voor de rest hoef ik niet te gaan: ik kan perfect voorspellen wat hij gaat zeggen en doen. De habitués weten dat in dit geval het recept is: elke avond 10 minuten op het schuine plankje gaan staan. Donderdag moet ik terug gaan en dan zal beslist worden of ik zaterdag kan meelopen in Affligem. Ik heb voor ingeschreven (en betaald) voor de 10 miles maar dat zal waarschijnlijk wat hoog gegrepen zijn. We zullen de dag zelf wel zien of ik de afstand kan aanpassen.

In Wambeek heb ik zo’n 400 foto’s gemaakt. Wil je graag weten of ik van jou een foto heb gemaakt, laat dan een berichtje achter onderaan. Op Picasa vind je een selectie.

  


Geef een reactie

Categorieën

