Gepost door: willem42195 | 10 juni 2010

Golf

Zondag waren we uitgenodigd voor een golf initiatie.

Hoewel swingen IN de club niet echt mijn ding is, lukt het swingen MET de club best wel aardig. Misschien iets voor binnen vijftig veertig (damn, ben ik echt al zo oud🙂 dertig jaar. Ina won de putting competitie met 19 slagen voor 9 holes (inclusief hole in 1!). Ik eindigde op een gedeelde tweede plaats met 20 slagen.

Onze ‘pro’ leerde ons ook dat je ‘FORE’ moet roepen als je de bal totaal de verkeerde richting uitslaat. FORE zou staan voor Flying Object Reaching Earth, maar volgens mij probeerde hij ons gewoon wat wijs te maken (Wikipedia).

Foto: organisatie

Responses

  1. Willem, is dit een oud romeinse sport ? Jij geeft je vrouw 20 slagen, en zij verslaat jou met 1 slag minder😉 ,ze oefent wss stiekem met een deegrol ….Grtz, den Bartps; probeer eens een reactie te plaatsen op mijn blog

  2. @Bart: ik had ook kunnen schrijven "strokes" maar er stonden al genoeg moeilijke woorden in :-)PS: het is terug mogelijk reacties op jouw blog te plaatsen


Geef een reactie

Categorieën

