Gepost door: willem42195 | 14 juni 2010

1ste Affligemloop, 12 juni 2010

Zaterdagmiddag begaf ik me – in tenue en met foto toestel – naar de Bellekouter in Affligem voor de 1ste Affligemloop. Ik had vooraf ingeschreven (en betaald) voor de 10 miles, nog niet wetende dat mijn achillespees weer voor problemen zou zorgen. De therapie verliep echter goed zodat ik donderdag van Renno (een klein) groen licht kreeg voor de 5 km.

Vrijdag had ik echter terug wat last, zodat het mij verstandiger leek om toch maar niet te lopen. Aan de inschrijvingstafel vroeg ik of ik een collega van LJT in mijn plaats kon laten lopen en dat bleek geen enkel probleem. Hendrik nam mijn borstnummer over en de persoonsgegevens werden vlot aangepast. Hier kunnen sommige clubs nog wat van leren! Ik wil trouwens in het algemeen het bestuur feliciteren met de perfecte organisatie. Zoals je op de blog van Bart kan lezen hebben ze zelfs moeite gedaan om de modderige stroken op het parcours weg te werken.

Tot slot een dikke proficiat aan Mieke met haar 1e plaats op de 10 km! En bedankt Jorn en Emilie – mede dankzij jullie was LJT de club met de meeste deelnemers. Jorn heeft het zich trouwens niet beklaagd want hij had veel geluk met de tombola: een collectie van drie Lucky Luke strips in een album met harde kaft.


Responses

  1. De eerste reactie is er al ;-D… Willem doe he nu maar echt rustig aan, en pas toch op met die zware lens (rugproblemenhebben we al genoeg) .Ik denk toch dat ik wat minder Bourgondisch moet gaan leven, indien ik nog eens snel wil lopen ;-))…tot een van dees nachten ;/)


Geef een reactie

Categorieën

