Gepost door: willem42195 | 21 juni 2010

Opbouwen

Maandag moest ik terug op controle bij Renno. Ik had sinds zaterdag geen last meer gehad van mijn achillespees, maar sukkelde nu met mijn kuit die bijna continu verkrampte. In plaats van Vitamine B kreeg ik dit keer Voltaren ingespoten. Renno spoorde me ook aan om te gaan lopen, fietsen en zwemmen.

Zwemmen is niet echt mijn ding (teveel gedoe) en woensdag is MTB dag, dus besloot ik dinsdag een paar kilometer op de finse piste achter het Koetshuis te gaan draven. Daar kwam ik Martin en Hendrik tegen die de training van woensdag aan het voorbereiden waren. Al na een kleine 2 kilometer voelde ik mijn achillespees en dat bleef zo tot donderdag.

Woensdag hebben we met 3 een MTB tocht gedaan van zo’n 30 km. Het leukste moment was de passage door Berchem bos – gewoonweg schitterend – maar ik herinner me ook twee moeilijke technische stukken (te moeilijk voor mij!).

Vrijdag was het weer Renno dag. Ik kreeg een goeie shot Vitamine B (extra weinig verdund) en sindsdien gaat het heel wat beter. Zondagmorgen heb ik een goed half uur (6 km) meegetraind met LJT in het bos. In de namiddag ben ik met Ina en Jorn 30 km gaan fietsen. Het gevoel is goed – ik voel de inspanning wel maar er is niet echt sprake van last.

Vandaag is het rustdag. Dinsdag en donderdag moet ik van Renno gaan lopen. Woensdag gaan we MTB-en en vrijdag is er een nieuwe controle. I keep my fingers crossed!


Responses

  1. Jawadde,?! Volgens mij is jouw week-indeling teveel inspanning en te weing bourgondisch… rusten is soms ook ECHT goed?Succes morgen bij de Renno , en tot zondag

  2. @Bart: No worries. Over het Bourgondische schrijf ik misschien minder, maar mijn trainingen zijn op dat vlak bijzonder evenwichtig ;-} Deze week 3x 5 à 6 kilometer gelopen en 2x 30 km gefietst zonder te forceren. Ik heb echt het gevoel dat ik vooruitgang boek. Vanavond terug een onverdunde shot (SM is best wel leuk😀.Als alles goed gaat zou ik zaterdag in Goeferdinge willen aantreden (5 km). In dat geval kom ik zondag waarschijnlijk niet naar "den bos".


Geef een reactie

Categorieën

