Gepost door: willem42195 | 3 augustus 2010

Jogging Welle, 30 juli 2010

Vrijdag zijn we in grote getale afgezakt naar Welle voor de Solidariteitsjogging. De heraanleg van de dorpskern had de organisatoren genoopt tot het aanpassen van het parcours (en de afstanden) ten opzichte van vorig jaar, maar gelukkig bleef het belangrijkste element van het prijzenpakket ongewijzigd: een grote fles Dubbele Affligem!

Verschillende clubgenoten dienden door blessures verstek te laten gaan. Onder hen Alan, die in Bogaarden zijn voet had verzwikt – iets wat me op de dag zelf compleet was ontgaan.

Ik besloot op het elan van vorige week verder te gaan en te proberen opnieuw als laatste van de club over de streep te komen. Ik vertrok ver genoeg achteraan in het gezelschap van onze trainer. Helaas voor mij (maar goed voor mijn plan🙂 ging die er al na een paar honderd meter vandoor!

Van bij het vertrek was het direkt bergop en dat bleef min of meer zo voor de eerste helft van de ronde. Na een kilometer haalde ik Murielle en Els bij en vanaf dan was het dus een kwestie van geconcentreerd te blijven zodat ze stiekem niet achter mij konden blijven ;-}

Bij het ingaan van de 2e ronde werden we voorbijgestoken door Luc Van Asbroeck. Later volgen nog verschillende andere deelnemers aan de lange afstand waaronder onze Dirk die uiteindelijk 5e zou worden. Best wel leuk om een wedstrijd eens op die manier mee te maken!

Naar het einde toe kreeg Els het lastig door de zon en moest ik nog wat moeite doen om mijn positie veilig te stellen. Maar ook deze keer is het me gelukt!

Bedankt aan Luc voor de foto’s. Klik op onderstaande foto om ze allemaal te bekijken.


Geef een reactie

Categorieën

