Gepost door: willem42195 | 8 augustus 2010

Katarinajogging, 6 augustus 2010

Vrijdag was het Katarinajogging.

Tegen alle traditie in (toch in vergelijking met de vorige 2 edities🙂 was het weer nagenoeg ideaal en… werd de start 2 minuten te vroeg gegeven.

Ik had me helemaal achteraan gezet en genoot van een ontspannen start. Vooraf had ik met Els en Murielle overlegd en ze verzekerden me dat ze deze keer een hoger tempo ambieerden dan in Welle. Vol enthousiasme startten ze dan ook een stuk meer vooraan.

Na anderhalve kilometer moest ik – met spijt in het hart – een clublid voorbij. Geen laatste plaats (binnen de club) voor mij dus deze keer.

Een kilometer verder haalde ik Els, Murielle en Mirianne bij. Het tempo was perfect. Aan het “keerpunt” tussen de twee baantjes, stond de familie van Bart op uitkijk. Omdat ik hem nog niet had gezien, informeerde ik even of hij wel ver genoeg voor mij uitliep. En uiteraard werd dat bevestigd!

Bij het naderen van de aankomst poseerde ik nog even voor Johnny (bedankt voor de prachtige foto’s) en positioneerde me dan ideaal voor de sprint die ik makkelijk won. Ik kwam als laatste van het groepje over de meet en haalde zo alsnog een zilveren medaille ;-}

Vervolgens bleef ik wat in de buurt rondhangen om de andere clubleden aan te moedigen en de toppers te zien binnenkomen. Bart en Josse maar vooral Mieke zetten weer een sterke prestatie neer.

Deze ochtend was er geen officiële training vanwege de fietsuitstap naar Bimlurg. Op uitnodiging van Bart hebben we er met ons tweetjes toch een leuke training van gemaakt, goed voor 9 kilometer. Da’s van Brussel geleden dat ik nog zo lang/ver gelopen heb en het lijkt erop alsof ik dit goed ga verteren. Zou er dan toch licht zijn aan het eind van de tunnel?

foto: Johnny De Ceulaerde – klik op de foto voor de volledige reportage

foto: Nico Magherman – klik op de foto voor de volledige reportage


Responses

  1. Schoon verslagske,vanaf nu rustig opbouwen en wie weet loop je in de "loopmaand" september ook weer eens vooraan in het peloton?!Achteraan is het mss gezellig,maat vooraan is het "BRT" wat onthoofd,komaan makker na Egypte geen Drank en pillen meer ;-)grtz.


Geef een reactie

Categorieën

