Gepost door: willem42195 | 3 september 2010

Uurloop, 3 september 2010

Vandaag was het de jaarlijkse uurloop van Liekerk Jogging (LJT). Voor de niet ingewijden: dat is een uur lang zoveel mogelijk rondjes (van 400 meter) draven op de atletiekpiste in Ninove en proberen beter te doen dan vorig jaar. Voor mij was het mijn eerste deelname dus een PR (personal record) was al van bij de start gegarandeerd🙂

De planning was om morgen in Meldert 2 toeren van 5 km door het Kravaalbos te gaan lopen en zondag mee te fietsen met de Gordel, maar op de valreep besloten we wat roet in het eten van dit sportieve menu te gooien. Morgen is het rustdag en zondag gaan we, na de reguliere training, zweefvliegen (een kadobon die we vorig jaar met de Gordel hebben gewonnen).

Deze morgen ben ik met Ina gaan fietsen: net als vorig jaar hebben we de Schiptrekkersroute gedaan, goed voor 36 km van voordeur tot voordeur. De omstandigheden (het weer, de scheur in mijn achillespees etc.) waren dit jaar totaal anders en wat toen een daguitstap was, hebben we er nu in iets meer dan 2 uur doorgejaagd…

Lang geleden dat ik nog wat eye-candy heb gepost. Hoog tijd om dat goed te maken:

Lopen

Via de blog van Martine vernamen we uit eerste hand hoe het noodweer de UTMB in het honderd deed lopen. Volgens het Nieuwsblad was er bovendien sprake van sabotage! Op Facebook staat een prachtige clip.

MTB

Binnenkort komt ‘We are family #2″’ uit met een sprong van 20 meter en dubbele bult van 12m. Een voorsmaakje.

http://play.freecaster.com/player/FCPlayer.swf?id=Y0lEPTEwMTEwMjMmYXBJRD0xMDAwMDA2

Nog meer fraais van een stel gasten die iets meer kans lopen dan gemiddeld om bij Ina op de afdeling (revalidatie) terecht te komen. Spektakel vanaf 2:14.

http://www.pinkbike.com/v/151317/l/

PS: De aandachtige lezer zal gemerkt hebben dat er links onderaan een teller staat die het aantal bezoekers registreert. Deze is er gekomen nadat Josse en Bart me vroegen of ik niet kon uitzoeken hoe je zoiets doet. Het antwoord staat hier.


Responses

  1. Ik heb de "counter" ook toegevoegd. Bedankt voor de informatie!


Geef een reactie

Categorieën

