Gepost door: willem42195 | 26 september 2010

15e jogging Schepdaal

Plopperdeplop.

Terwijl de collega’s zich gisteren konden uitleven op de jogging van Ternat, mocht ondergetekende zich verheugen op een dagje Plopsaland. Zucht. Enfin, het was mijn eerste kennismaking met de rollercoaster ‘Het huis van Anubis’ en die viel best mee. De wachttijden varieerden tussen 20 min en 5 min en Jorn en ik hebben daar maximaal gebruik van gemaakt!

Vandaag heb ik dan mijn schade ingehaald door deel te nemen aan de jogging in Schepdaal (tip van Anne-Marie). Op de valreep daagde Luc/Dirk Meysmans op en zo stond ik er niet alleen voor (Luc, Anne-Marie en Marie-Rose hebben de vijf kilometer gelopen). Mijn plan was om er een rustige training van te maken d.w.z. een klein uurtje voor 10 kilometer. Maar net als in Asse draaide het – geprikkeld door Luk – anders uit: na 46:23 stonden we al weer aan het vertrekpunt.

Dapper verbeten we het gejank van de lokale schlager zanger (met hond!) tot aan de tombola. Helaas pakte ik naast de mountainbike, maar ik ging toch niet met lege handen naar huis: een yoga mat (2-3 uur per dag!) onder de arm, een T-shirt om het lijf, een fles Keizer Karel (rood) in de ene hand en een goed gevulde prijzenzak in de andere hand keerden we tevreden huiswaarts.

PS: sommige foto’s © Inads.


Geef een reactie

Categorieën

