Gepost door: willem42195 | 13 oktober 2010

Floorball match tegen FBC TMD Aalst – foto’s

Het weekend zag er veelbelovend uit: fantastisch weer en van alles te doen. Teveel eigenlijk, want zaterdag vloog voorbij zonder dat ik een gelegenheid zag om de geplande duurloop te doen… Dan maar plan B en de MTB-tocht in Erpe-Mere laten vallen ten voordele van een training met de club. Na afloop heb ik er nog een rondje aangebreid en zo kwam ik aan ruim 15 km. Het is van de 20 km van Brussel geleden dat ik nog zo ver gelopen heb.

Zaterdag speelden Jorn en Emilie hun eerste floorball match van het seizoen. Veel meer ga ik daar niet over schrijven (duidelijk hé?) maar de foto’s kan je bekijken door op een van de onderstaande afbeeldingen te klikken.

 


Geef een reactie

Categorieën

