Gepost door: willem42195 | 7 november 2010

Are you ready?

Absolutely!

Josse mag dan wel doen alsof hij er nog enigszins aan twijfelt op zijn “nieuwe” blog, we zijn er 100% klaar voor.

Vandaag hebben we met zijn tweetjes de voorbereiding afgerond: een dikke 16 kilometer puur genieten aan een tempo waarbij je het gevoel hebt dat je nog uuuuren kan blijven doorgaan. Zalig.

33 km is nog wel een serieuze brok meer dan de langste afstand (25 km) die ik dit jaar heb mogen noteren en bovendien is het parcours serieus geaccidenteerd, maar ik heb er alle vertrouwen in. Sinds ik me bekeerd heb tot het Bourgondic Running is de eindtijd immers van geen tel meer. Het genieten staat voorop. En dat is precies wat ik volgende zondag ga doen. Battice, here I come. Voor de thuisblijvers: see you on the other side


Geef een reactie

Categorieën

