Gepost door: willem42195 | 13 november 2010

Koud he

 

Gestimuleerd door Josse ben ik vandaag op de valreep nog wat thermisch ondergoed gaan halen. Een makkelijke keuze was het niet: korte of lange mouwen? light of warm? gewoon of Evolution? Ik koos voor een zwarte ‘light’ met korte mouwen.

Volgende probleem: welke maat? Volgens de verkoopster waren het normale maten dus paste ik een large maar die sloot niet genoeg aan. Een zwarte medium was niet meer voorradig, dus kreeg ik een witte medium toegestopt. Die was VEEL te klein…

Ondertussen had ik telefonisch met Josse overlegd wat hij zou dragen en zo kwam ik uit bij een ‘warm’ met lange mouwen. Opnieuw gepast. Eerst een large – dit keer VEEL te groot. In de Evolution was opnieuw geen medium meer beschikbaar, maar wel in de gewone versie. Die paste perfect!

Toch bleef ik met een onbehaaglijk gevoel zitten wat de maat betreft. Een andere verkoopster loste het mysterie echter op: de witte T-shirt die ik eerder kreeg toegestopt was een dames model!

Morgen om 7u45 vertrekken we richting Luik. De start heeft normaal plaats om 11 uur.

Gisteren zijn we met meter Nele op uitstap geweest. Klik op onderstaande afbeelding voor de foto’s.

Finding Nemo Neil


Geef een reactie

Categorieën

