Gepost door: willem42195 | 20 november 2010

To Bike or not to Bike

Het eeuwige dilemma: lopen of fietsen. Morgen sta ik voor een moeilijke keuze. MTBen met De Wolfkens of +/- 21 km gaan lopen met Josse. Liefst van al (en zeker gezien het prachtige weer vandaag!) zou ik beide doen, maar organisatorisch is dat bijna niet mogelijk. Al hoop ik een klein beetje dat het toch lukt

In Battice heb ik trouwens een beetje van de twee gedaan, namelijk lopen met fietscomputer en fietsrugzak. Die laatste woog bij aanvang om en bij de 3 kg (waarvan 2 liter water). Josse heeft onderstaande foto’s gespot.

Vandaag speelden onze floorball kadetten hun tweede match van het seizoen en ze wonnen verdiend met 3-5. Jorn was kapitein. De foto’s zijn te bekijken op Picasa.


Responses

  1. […] was het de Wolfkens VTT. Vorig jaar was ik nog in dubio (zie To Bike or not to Bike): lopen, fietsen of allebei. Niet zo dit jaar! Nu het lopen terug goed gaat was de keuze snel […]


Geef een reactie

Categorieën

