Gepost door: willem42195 | 30 november 2010

De miserie is begonnen

Nogal voorspelbare titel he?

Hoe idyllisch dwarrelende sneewvlokjes ook mogen zijn en hoe hard Josse en ik ook genoten hebben van het winterse landschap tijdens onze duurloop van vorige zondag, voor de werkende mens past hier maar 1 woord: it sucks (allez, 2 woorden dan). Ten behoeve van Marathon Geert en andere individuen die graag de cijfertjes juist op de abacus plaatsen: er staat wel degelijk it sucks en niet IT sucks. Dat laatste schrijven zou zoiets zijn als in mijn eigen voet schieten…

Maar laat het ons over leuke dingen hebben. Lopen bijvoorbeeld.

Zondagochtend 8u30. –2.5 °C. Thermisch onderhemdje en vestje van de club. Muts. Handschoenen. Rugzak met 1 liter water. Veel goesting.

Ook Josse had er duidelijk zin in want hij stelde voor om er een pittige training van te maken. Ik had achteraf het gevoel dat we elke helling die naam waardig in een straal van 10 km rond Pamel zijn opgestoven.

Het ging (bij mij!) allemaal iets moeizamer deze keer. Niet totaal onverwacht overigens (of was ik hier gewoon getuige van een self fulfilling prophecy?). Daarom heb ik besloten van deze week wat rust in te bouwen en mijn lichaam de kans te geven zich optimaal te herstellen. Voorlopig staat enkel de groepstraining van woensdag op het programma. En dan is het weer uitkijken naar de duurloop van zondag. Benieuwd wat Josse dan voor mij in petto heeft.

Als uitsmijter dit prachtige filmpje (via Martine):


Responses

  1. Is dit laatste (filmpje) een suggestie?Lijkt me wel eens leuk om mee te doen… \’t is wel van een ander niveau dan we gewoon zijn.

  2. Suggestie? Misschien. Droom? Zeker! Ander niveau? Daar kunnen we iets aan doen he🙂 We zijn in elk geval niet slecht bezig.


Geef een reactie

Categorieën

