Gepost door: willem42195 | 7 december 2010

Sneeuwpret?

Woensdag stond ik – aangekleed en al – klaar om naar de groepstraining te vertrekken. En toen begon het weer te sneeuwen. Het deerde me niet om daarin te lopen, maar ik zag er wel enigszins tegenop om (opnieuw) met de auto door zo’n pokkenweer te moeten. En dus bleef ik thuis. Nu ik Josse zijn blog heb gelezen, denk ik dat ik de juiste keuze gemaakt heb.

Zaterdagavond liet Josse weten dat hij op zondag niet zou lopen wegens te gevaarlijk. En dus bleef ik opnieuw thuis.

Gevolg: 7 (zeven) dagen op rij niet gelopen. Het deed deugd. Zonder afkick verschijnselen.

Maandag begon het dan toch terug te kriebelen en dus heb ik meegetraind met de start to runners. Al werd ik er niet bepaald warm van (figuurlijk dan): eerst een half uur rond 2 voetbalpleinen draven en dan een half uur rondjes draaien op een ijspiste finse piste. Geef mij maar de Pajotse duurlopen! Josse?


Geef een reactie

Categorieën

