Gepost door: willem42195 | 26 december 2010

Witter dan Wit(se)

Zondagmorgen, 8u30. Plaats delict: chez Josse. Gespot: the usual suspects (ttz Josse & willem42195). Voor een keer gooide het weer geen roet sneeuw in het eten.

We spraken af om het rustig te houden. 1u30 à 1u40, kwestie van de alcohol uit ons lijf te lopen (we zijn tenslotte bourgondic runners!). Een verwittigd man is er twee waard (waarom merk ik daar tijdens het lopen zo weinig van?) en ik weet ondertussen dat de trainingen met Josse sowieso een stuk zwaarder uitdraaien dan gepland. Ook zo vandaag…

We waren al anderhalf uur onderweg toen we Neigem bos onheilspellend (effect mede veroorzaakt dooor een bijna pikzwarte hemel) voor ons zagen opdagen. Ik vraag me trouwens af waarom deze puist niet BERGem (sic) bos heet Smile. Uiteindelijk klokten we af op twee uur en bijna 21.5 km.

Kort voor Neigem bos kwam Josse spectaculair ten val. Ik wou helpen maar lette niet op, schoof uit op dezelfde ijsplek en in geen tijd lag ik naast Josse. Gelukkig bleef de schade beperkt tot wat schaafwonden aan Josse’s hand.

image

Deze namiddag begon het te dooien en smolt een pak sneeuw als – wel – sneeuw voor de zon. Oh, wat hou ik van die uitdrukking!


Responses

  1. De “verhuis” is blijkbaar goed verlopen…
    Nu Bart nog overhalen om weer te bloggen.


Geef een reactie

Categorieën

