Gepost door: willem42195 | 9 januari 2011

Een mindere start

Door omstandigheden heb ik dit jaar nog niet veel kunnen lopen. Het plan was om nu aan ruim 60 km te zitten, maar de teller is blijven steken op 30 km.

Ook mijn blog ligt er nog wat onafgewerkt bij na de verhuis naar WordPress en een aantal geplande posts (terugblik 2010, nieuwjaar e.a.) raakten niet online.

Vestimentaire problemen tijdens de wekelijkse zondagsloop met Josse op 2 januari zijn me slecht bekomen. Ik voelde continu iets schuren aan de binnen/bovenkant van mijn benen, maar liep toch gewoon verder. Thuisgekomen bleek de schade veel groter dan ik had verwacht. Beide benen waren tot bloedens toe gekwetst met links een stuk bloot vlees van 10 op 5 cm…

Het duurde tot vandaag alvorens ik weer de loopschoenen kon aantrekken. Deelname aan de jaarlijkse ontbijtloop leverde me alvast 1 punt op voor het clubcriterium.

20101231001


Geef een reactie

Categorieën

