Gepost door: willem42195 | 17 januari 2011

En de boer hij ploegde voort

Na de onderbreking van vorige week (ontbijtloop) was het zondag terug business as usual: een rustige duurloop met Josse.

We vertrokken langs de Dender: de brug in Ninove stond nog omhoog en in Pollare denderde (no pun intended) het water met grote kracht door de sluis.

Via Denderwindeke kwamen we aan Neigem bos dat we dit keer via de trappen bestegen. Het was mooi, maar zwaar. Een beetje krachttraining zou duidelijk geen kwaad doen aan mijn benen!

Als dessert liepen we nog langs de bunkers. Samen goed voor iets meer dan 2 uur en bijna 23 km. Een mens heeft soms niet veel nodig om gelukkig te zijnšŸ™‚

Het is nu niet lang meer tot Bosvoorde. Alleen jammer dat ik Josse er niet zal kunnen van overtuigen om de 20 km samen af te leggen (aan ons zondagstempo). Ik ben benieuwd of hij beter zal doen dan vorig jaar (1:16:53).

bosvoorde

Nog goed nieuws: Bourgondiƫr Bart is in den bos gesignaleerd. Hopelijk zien we hem binnen afzienbare tijd terug op de trainingen verschijnen!


Responses

  1. Willem,
    ik ben momenteel aan 2 trainingskes per week bezig van 30′, en per week
    doe ik er nu 5′ per training bij tot 45′ dan 3 weken hetzelfde en dan in 3 weken tijd op naar een uurtje. tegen dan zijn we half-maart (dit stel ik voorop).
    Mijn hart bloedt als ik de inschrijvingstabel in Bosvoorde ziešŸ˜¦, Geloof me vrij.
    Bosvoorde komt vroeg op het jaar en is een veraderlijke loop,ik denk dat je wel mag mikken naar een tijd rond de 1u30′.Op deze omloop kan je verliefd worden !!
    (ik ken er zo nog …….)
    groeten,
    den Bart


Geef een reactie

Categorieën

