Gepost door: willem42195 | 23 januari 2011

Kassa kassa

Aangezien we gaan carpoolen naar Bosvoorde, had ik aan Josse voorgesteld om ook samen te lopen. Anders moet hij aan de aankomst veel te lang op mij wachten en krijgt hij nog kou. Maar Josse ziet het anders…

Enfin, vandaag werd zijn strategie me duidelijk. Hij heeft schrik dat ik voor hem ga eindigen ;-} en dus probeert hij me tijdens de training af te matten!

Daarom heb ik vandaag een nieuwe regel ingevoerd: voor elke duurloop van meer dan 23 kilometer krijg ik 5 EUR per begonnen kilometer. Zo heb ik vandaag 5 EUR verdiend. Emotionele schadevergoeding zeg maar. Ik heb Josse alvast mijn rekeningnummer doorgemaild.

Gisteren speelden onze kadetten nog eens een floorballmatch. Hoewel ze de overwinning binnen handbereik hadden, gingen ze toch met 2-3 de boot in. De overige foto’s komen in de loop van de week online.

EmilieJornJornThe endThe team


Responses

  1. Daar staat natuurlijk wat tegenover: voor elk begonnen kwartier dat je na mij eindigt betaal jij 5 €.
    Dat kan spannend worden…


Geef een reactie

Categorieën

