Gepost door: willem42195 | 15 februari 2011

Happy Valentine’s Day

Woensdag liet Luc zich nonchalant ontvallen dat hij al aan meer dan 300 km zat en hij polste – uiteraard – ook hoe het met ons zat. Ik kon er niet onmiddellijk op antwoorden, maar SportTracks kan dat natuurlijk wel: 253 km op datum van 13 februari.

Niet helemaal waar ik had gehoopt te staan, maar wel het maximaal haalbare. Vorige week was een absolute uitschieter met 4 trainingen (waaronder een pittige fartlek op woensdag) en goed voor 59 km. Resultaat: pijnlijke achillespezen.

image

Samen met een lichte verkoudheid genoeg redenen om de training van vandaag over te slaan Sad smile.

De gebeurtenissen van zondagmorgen staan reeds uitvoerig beschreven op de blog van Josse.

´s Middags was het familierestaurant in de school van Jorn en Emilie. Daar kwam ik Wim tegen en hij stelde voor om in de namiddag wat te gaan los rijden. Wie mij kent weet dat ik moeilijk nee kan zeggen en zo haalde ik – voor het eerst dit jaar! – mijn fiets van stal. Goed voor een tocht van meer dan 30 km met een gemiddelde boven 20 km/uur.

Maandag trok Neil naar de zoo

en ´s avonds vergastte Emilie ons op een prachtig Valentijnsconcert.


Geef een reactie

Categorieën

