Gepost door: willem42195 | 16 maart 2011

Niet Meteen Beter Sporten

Door een combinatie van factoren (Ina gehandicaped, het werk, de treinen…) lukt het momenteel niet zo goed om adequaat te trainen. Vorige week duurde het tot vrijdag voor ik (met een groot schuldgevoel) de loopschoenen aantrok. Goed voor 16 km op de finse piste in Ninove. Door werken in het park konden we niet over de volledige piste beschikken zodat ik (nog!) meer rondjes diende te maken.

Ook deze week kwam het er nog niet van. Mijn wekelijkse vergadering op woensdag (15 tot 17 uur) was op tijd afgelopen dus ik vol goeie moed naar het station (Brussel Centraal). Zo goed als alle treinen in mijn richting afgeschaft en de rest met vertraging. Uiteindelijk toch op een trein geraakt maar die stopte niet in Liedekerke. Daar stond ik dan in Denderleeuw… Het was uiteindelijk 18u30 als ik thuis was. Veel te laat voor de training die al om 18 uur begint Sad smile

Zondag stelde Philippe de vraag of we nu zondag ook een duurloop doen. Zaterdag is het namelijk jogging in Dworp. Een overbodige vraag! Waarom? Omdat we junkies zijn. Wij kunnen al lang niet meer zonder onze zondagse duurloop!

CU in Dworp?


Responses

  1. Zo hoor ik het graag…


Geef een reactie

Categorieën

