Gepost door: willem42195 | 21 maart 2011

Wij zijn goe bezig

Dat Josse ‘gene gewone’ is, weten we al langer. En dat heeft hij deze week nog maar eens bewezen door 2 keer in de prijzen te lopen. Proficiat!

Maar laat ons bij het begin beginnen. Zaterdagmorgen speelden onze floorball kadetten om 10 uur een match in Denderleeuw. Dat betekent dat we om 9 uur al het huis uit waren en dus… vergat ik compleet om me in te schrijven voor de 20 km van Brussel. Na twee eerdere deelnames (eerst als stand-in voor Josse en daarna als buddy van Bourgondiër Bart), ziet het er naar uit dat ik er dit jaar niet zal bijzijn.

‘s Namiddags stond Dworp op het programma. We arriveerden net voor de start van de 5 km en ik kon het niet laten om die alvast mee te lopen. Voor de 12 km zocht ik het gezelschap op van Hans Knops. Samen genoten we van het mooie weer en het prachtige Hallerbos.

Samen met Hans (foto: Yvan Lefaible)

Het beviel me zo goed dat ik besloten heb om de marathon van Antwerpen te laten vallen ten voordele van de Hyacintenjogging. Als er nog kandidaten zijn trek ik ‘s anderendaags misschien wel naar Antwerpen voor de 10 miles.

Uiteraard wil Josse zich ook in Spa bewijzen en dus had hij voor zondag een ‘specialleke’ voorzien. Bijgevolg daagde om 8 uur slechts een select gezelschap op: Dirk, Philippe, Josse en willem42195. Op uitdrukkelijk verzoek van laatste had Josse eindelijk de Hunselberg in het parcours opgenomen. Verder vermelden we twee doortochten in Neigembos, een stuk downhill running en een stuk cross country (cross forest?). Wat een feest!

image

Zo eindigden we de week in schoonheid: een totaal van bijna 61 km waarvan een dikke 42 km in het week-end. Spa, Visé: here I come!


Geef een reactie

Categorieën

