Gepost door: willem42195 | 4 juni 2011

Denderloop 2011 – foto’s

Zalig!… zo’n lang weekend met stralend weer. Misschien moeten we aan de Walen voorstellen dat zolang de transfers duren wij al hun weekends krijgen: weekends van 4 dagen voor ons en geen weekends voor hen. Fair deal, no? Kan iemand mij het email adres van Vic Van Aelst bezorgen?

Er werd de voorbije dagen ook duchtig gelopen. Het begon met de Denderloop op donderdag. Ik sloeg de uitnodiging van Petra wijselijk af wegens te kort na Brussel en veel te snel. Dat was de theorie, want in de praktijk liepen we niet zo veel trager…

Bart H, die beloofd had bij mij te blijven, kon het niet laten en voor hem vormde het tempo van Petra duidelijk geen probleem. Ik koos voor het gezelschap van Edwine (bedankt Johnny De Ceulaerde voor de prachtige foto’s).

Na 10 km zat het erop voor Edwine, maar ik moest nog een rondje extra. Aanvankelijk ging ik door op mijn tempo, maar na de bevoorrading keek ik even achterom en op zo’n 100m zag ik Christophe Martens lopen. Ik besloot op hem te wachten en samen legden we de 3e ronde af.

Vandaag was er dan ‘t Hol op in Wambeek. De subtropische temperatuur maakte deze jaarlijks weerkerende klassieker nog zwaarder dan anders. Ik had de 4 km al meegelopen als opwarming en wist dus was ons te wachten stond.

In het gezelschap van Bourgondiër Bart, Luc ‘ik was de snelste op de 10km in de Denderloop’ Meysmans en Hendrik, begon ik aan de 10 km. Een dikke pluim voor de organisatie: meer dan voldoende (en behoorlijk frisse) drank, ‘douches’ op verschillende plaatsen langs het parcours en een zeer accurate kilometeraanduiding. Bovendien werd de uitslag vrij snel na afloop op papier uitgedeeld. De tombola leverde ons ook nog een handige sauna handdoek op.

Zondag volgt een ontspannen duurloopje van zo’n 2 uur met Josse (start om 8 uur, voor wie mee wil: er is nog plaats Smile) en daarna (om het met de woorden van Martin te zeggen): platte rust.


Responses

  1. Ik had anders graag wel is meegelopen zondag, maar moet om 10u BK 5000M lopen. Maar alst nog is past, graag.


Geef een reactie

Categorieën

