Gepost door: willem42195 | 24 juli 2011

Ge moet het maar doen

2 keer 15 km gaan lopen dit weekend en geen drup regen!

Zaterdag hebben ze vlak voor de start in Bogaarden de hemelsluizen nog eens goed opengezet maar daarna bleef het wonderwel droog. En dat was niet het enige goede nieuws. Tot mijn aangename verrassing was ook Philippe terug op het appel.

Ik besloot de eerste ronde bij hem te blijven, maar na 3 km kregen we te maken met een hijger. Bart liep een kleine 150 meter voor ons en ik besloot naar hem toe te lopen. Bij het ingaan van de 2e ronde haalde ik hem bij. Opnieuw kreeg ik – tot twee maal toe – het gezelschap van een ‘plakker’, nu gelukkig zonder bijgeluiden.

Bij de aanvang van de slotklim in de 3e ronde liet ik Bart achter. Iets verderop dubbelde ik de rode lantaarn en op het steilste stuk van de klim wist ik nog een plaatsje te winnen.  Ik finishte in 1:08:03.

Proficiat aan Dirk met zijn 10e plaats. Josse deed het helemaal niet slecht met een tijd onder het uur.

Zondagmorgen bleven we eveneens droog. Mijn trailschoenen stonden al 2 maanden te blinken en nu ook Josse volledig is uitgerust werd het hoog tijd om ons materiaal eens te testen. We nodigden the usual suspects uit maar niemand daagde op – allemaal schrik om hun schoenen vuil te maken?

Josse toverde een prachtig parcours uit zijn hoed. Ik leerde opnieuw enkele toffe baantjes kennen. Voor de thuisblijvers: jullie hebben wat gemist! De test was positief en we hebben nu nog meer goesting om eens een echte trail te doen.

Wordt vervolgd Smile

Trail

Volgende afspraak: vrijdag in Welle.


Responses

  1. Blij voor jullie dat het zo goed ging! En u conditie is precies meer dan in stijgende lijn. Tot in Welle.


Geef een reactie

Categorieën

