Gepost door: willem42195 | 13 september 2011

Probably the best runner

Vandaag ben ik wat rondjes gaan lopen in het park van Ninove. Rond hetzelfde uur komen ook de ACP lopers daar hun ding doen. Een van hen is Geert. Geert werkt bij Carlsberg, gekend van de slogan ‘Probably the best lager in the world’. Vandaag had hij een T-shirt aan met achterop (in hetzelfde lettertype) ‘Probably the best runner’. Ikke ook willen Smile

‘Running like the Duvel’ lijkt me overigens ook niet slecht. En ik ben er zeker van dat Yves er ook nog wel een paar kan verzinnen!

Zondag heb ik een mailtje gestuurd naar de Pallieters van Liedekerke met de vraag om me de uitslag van de Pallieterjogging door te mailen maar tot op heden heb ik nog niks ontvangen. In het Nieuwsblad is ondertussen wel een artikel verschenen.

Bij Josse staat het 2e filmpje van de Hoyax trail run online. Het 1e filmpje is intussen ook door de organisatie opgepikt en wordt nu gebruikt op hun site als promotiefilmpje!


Responses

  1. ‘Probably the best sidekick’

  2. Wat dacht je van “Het leven is meer dan lopen alleen”
    Ik bedoel daarmee niet den afwas maar eerder ne keer goed eten en drinken😉


Geef een reactie

Categorieën

