Gepost door: willem42195 | 6 november 2011

Door het dal

De toestand is (gelukkig) niet zo erg als de titel doet vermoeden. Maar zo voelt het wel een beetje aan tussen de marathon en Battice in. Vaak wordt geadviseerd om na een marathon een paar weken rustig aan te doen alvorens de duurlopen terug aan te vatten. En vlak voor Battice lijkt het wel verstandig om zoveel mogelijk krachten te sparen.

Maar ja, als je willem42195 heet wil je graag lopen hé! Dus wat doet een mens dan? Hij zoekt een paar gelijkgestemde zielen voor een rustige kabouterloop (20 km). In nood kent men zijn vrienden: er daagden 5 sympathisanten op! Thanks guys & girl.

Onlangs antwoordde ik op een reactie van Peter De Decker in verband met mijn CEP compressiekousen. Blijkbaar heeft dit zijn effect niet gemist want wij krijgen voortaan 10% korting op onze aankopen bij sportcompressiekousen.nl en wat nog mooier is: dit aanbod geldt ook voor alle lezers van deze blog. Gebruik hiervoor kortingcode PSWS11.

Ik heb alvast niet geaarzeld om mij een compressiebroek aan te schaffen. Binnen enkele weken kan je hier mijn bevindingen lezen.

Nog 7 keer slapen en het is Battice time Smile.


Geef een reactie

Categorieën

