Gepost door: willem42195 | 20 november 2011

Winterdepressie? No way!

Vandaag was het de Wolfkens VTT. Vorig jaar was ik nog in dubio (zie To Bike or not to Bike): lopen, fietsen of allebei. Niet zo dit jaar! Nu het lopen terug goed gaat was de keuze snel gemaakt. Al zal ik toch wat meer op mijn fiets moeten kruipen als ik wil meedoen aan de 24 U van Kester. De laatste keer dat ik mijn fiets heb vuilgemaakt dateert alweer van 11 september!

Na het succes van vorig jaar zijn we vandaag gestart met een nieuwe reeks ‘winter onderhoudsbeurten’. Om iedereen de kans te geven (terug) in te stappen zijn we begonnen met een duurloopje van 20 km (ja Yves dat vinden wij echt niet veel Smile). De komende maanden bouwen we dit geleidelijk aan op.

Na een rustige opwarming langs de Dender werd het niveau een beetje opgetrokken (letterlijk en figuurlijk).

Op de holleweg (de officiële naam blijkt Begaardenstraat te zijn) kwamen de mountainbikers ons in groten getale tegemoet. Veel problemen leverde dat gelukkig niet op.

Eigenlijk is er maar 1 ding jammer aan onze duurlopen en dat is dat ze altijd veel te rap gedaan zijn Smile. Maar niet getreurd, volgende week is er weer een… En om Yves een plezier te doen zullen we dan eens niet langs de Dender lopen. Wel komen hé Yves!

Voor wie het deze morgen voelde ‘pikken’ tenslotte nog deze tip: in de laatste Runner’s World staat een artikel vol met tips om zonder problemen ‘s ochtends vroeg aan de start te verschijnen.


Geef een reactie

Categorieën

