Gepost door: willem42195 | 27 november 2011

Dat gelukzalige gevoel

Gezwans en gezever. Vechtend tegen de wind. Kuitenbijters verbijtend. Ik zou onze zondagse duurloop – voor de meesten een van de hoogtepunten van de week – voor geen geld ter wereld willen missen.

Vandaag was het er weer knal op. Een iets uitdagender parcours met daarbovenop de wind die ons danig parten speelde. Maar geen enkele dappere duurloper gaf een krimp en het tempo ging geleidelijk aan de hoogte in: we startten aan 10,7 km/uur om te eindigen met een gemiddelde van 11 km/uur! Ondertussen passeerde menig heuvel (met als letterlijk hoogtepunt de Hunselberg) de revue.

Sportschuur 22 km via Hunselberg 27-11-2011

Sportschuur 22 km via Hunselberg 27-11-2011, Hoogte - Afstand

Het inspireerde Josse, Bart H en willem42195 alvast om plechtig te beloven in april de hellingen van Spa met evenveel enthousiasme te zullen aanvallen. We hebben nog een paar maanden om ook de andere dappere duurlopers te overtuigen Smile. En ze zijn bij deze gewaarschuwd: excuses als ‘ik moet een voorjaarsmarathon lopen’ worden niet aanvaard. Ons zal dat namelijk ook niet tegenhouden Open-mouthed smile.


Responses

  1. Ik heb het begrepen😉

  2. Het was weer in orde zoals altijd. Bedankt,boys!

  3. Ge doet dat niet slecht, die duurlopen organiseren… Voor mij was het welgekomen want door mijn bezigheden van de laatste weken had ik niet veel tijd.


Geef een reactie

Categorieën

