Gepost door: willem42195 | 11 december 2011

No mountain too high (, no river too deep)

De uitnodiging voor onze zondagse duurloop was deze keer ietwat speciaal:

Zondag vertrekken we om 8u30 aan de Sportschuur.
Voor de verandering verkennen we nog maar eens andere oorden.
Het volledige parcours is 25,8 km lang maar wie dat wil kan in en uitstappen aan het Koetshuis waardoor het parcours zo’n 6 km korter wordt (ruwe schatting).
Indien je het korte parcours wil volgen, gelieve mij voor vrijdagavond iets te laten weten zodat we concreet iets kunnen afspreken.

Onze bende heet niet voor niets ‘de dappere duurlopers’ en dus besloten 7 sportievelingen (blijkbaar ben ik de enige die kan tellen ;-} – zie Petra en Yves) dat het Koetshuis niet aan hen besteed was.

We liepen deze keer richting Kester en keken niet op een heuveltje meer of minder. Ik had een paar schitterende dagen achter de rug (er zijn zo van die dagen dat je geluk niet op kan) en in mijn jeugdig (?) enthousiasme vond ik het nodig om eens zot (belachelijk?) te doen. Dat liep echter niet helemaal zoals gepland (wie meer wil weten had maar moeten meelopen). Blijkbaar komt dan toch aan alle mooie liedjes een eind…

We legden bijna 26 km af in iets minder dan 2 uur 24 min. Benieuwd wat er volgende week uit de bus komt. Verzoekjes kunnen nog tot woensdag🙂.

Dit weekend vierden we ook de 8e verjaardag van Neil.


Responses

  1. Dat zot doen “valt” nog mee nietwaar?
    Je hebt in ieder geval geluk: ik heb bij het filmen op de Eeckelstraat eens te veel (of te weinig) op de record-knop gedrukt… Geen beelden van het “zot doen” dus! Ik heb daar alleen mijn eigen schoenen gefilmd. Van de ene blooper in de andere dus…

  2. Ge zijt inderdaad wat schaars met uw informatie, vind je het niet?
    Inderdaad 7 man, ik had mezelf zoals altijd weggecijferd😉
    Toch merci voor het mooie parcours

    • Een geluk dat je mee was hé Yves of je wist helemaal niets! Nog is een rede waarom je geen enkele editie mag missen🙂

  3. No river too deep? Dat hebben we wel nog niet getest hé. Alhoewel als het aan Yves lag was je daar niet zo ver af hé🙂


Geef een reactie

Categorieën

