Gepost door: willem42195 | 6 mei 2012

BVV Jongens Deinze

Zondagmiddag zakten we af naar Deinze voor de Beker Van Vlaanderen waar verschillende records sneuvelden.

Eerder waren er ook al andere records gesneuveld. In april verbeterde ik mijn maandtotaal naar 284 km. Het vorige record dateerde van juli 2011 en bedroeg 267 km.

Deze morgen ging ook mijn weekrecord er op spectaculaire wijze aan, mede dankzij het verlengde weekend. Op maandag liepen we het plaatselijke mountainbike parcours (29 km in 2:48, hsm 127) en deze ochtend gingen we op stap met de dappere duurlopers onder leiding van Josse (30 km in 2:54, hsm 125). Tussenin deden we ook nog 2 gewone duurlopen en 2 intervaltrainingen (6 x 1 km in 4 min en 16 x 200 m in 40 sec).

Uiteindelijk kwamen we uit op 111 km – dat is 30 km meer dan mijn vorige record!


Responses

  1. Spijtig dat ik niet wist dat er een duurloop was op zondag, anders was ik er zeker bij geweest.


Geef een reactie

Categorieën

